Of Sound Mind
Clark befinder sig i ukendt farvand, og Lois knytter bånd med en ny ven. Imens tager Superman på overraskelsesvisit hos Bruno Mannheim. Lana overlader ansvaret til Sarah, mens hun selv er bortrejst.