Worlds War Bizzare
En udmattet Lois våger over Supermans hospitalsseng. Jonathan og Jordan er bekymrede for deres far, som nu virker mere menneskelig end nogensinde. John Henry og Natalie samarbejder om at finde den bedste måde at forsvare sig mod Ally Allstons kræfter.