Moliljan Sanatorium
Jocke og Jonna tager rundt i Sverige på spøgelsesjagt med mediet Serafia og deres ven Johanna. Først går turen til Moliljan Sanatorium, hvor Jocke føler en tilstedeværelse under en gemmeleg.