Jack Osbourne's Haunted Homecoming
Den verdensberømte spøgelsesjæger vender tilbage til sit barndomshjem i det berygtede hotspot for det overnaturlige, Buckinghamshire, Det Forenede Kongerige, hvor han søger den uhyggelige sandhed bag mysterier fra sin fortid.