Gods of the Arena: Missio
Batiatus lægger en lumsk plan og hverver Lucretia, Gaia og en håndfuld nye gladiatorer til at gennemføre den. Oenomaus længes efter atter at komme til tops, men en ny udfordring kommer ham i vejen.