The Sit Down
En borgerkrig truer med at ødelægge Saints-familien. Franklin er i fare for at miste alt og alle, og for at klare krisen må han håndtere KGB, DEA og CIA, mens han samtidig undgår LAPD’s korrupte C.R.A.S.H.-enheder.