Sigurd kæmper med at sove, fordi det er syv år siden, han første og sidste gang havde sex. Da han endelig kontakter den pige, han var sammen med, for at spørge, om de kan gentage affæren, kommer det frem, at ikke alt er, som Sigurd husker det.