Kiddie Pool
Michael Knights talende bil fester igennem i "KITT's pjækkedag". Et slagsmål bryder ud på plejehjemmet i "Bedstemor Fu". Mary-Kate og Ashley Olsen kæmper mod en drage, der hærger løs.