Can You Hear Me Now
Pigerne er trætte af at blive plaget af "A" og vælger at sætte en stopper for de anonyme e-mails og sms'er ved at blokere henvendelser fra alle ukendte kontakter. Men selvom det gådefulde spøgelse ikke plager dem, er pigernes kvaler langt fra ovre.