Je Suis Une Amie
Rosewoods svømmehold deltager i et svømmestævne, hvilket medfører stor tumult for Aria, Emily, Hanna og Spencer. Emily og Paige går videre til anden runde og skal dyste mod hinanden om at gå videre.