Bellum er bortrejst
Borgmesteren bliver afhængig af Powerpuff Pigerne, efter hans assistent frøken Bellum er rejst. Pigerne får så travlt, at de i forvirringen kommer til at ansætte den forbryderiske Bianca Bikini som hans nye assistent!