Rynkepuff-konerne
Pigerne er trætte af at være de mindste børn på skolen og overtaler Professoren til at lave en eliksir, der kan gøre dem ældre! Desværre tager de for meget af den og bliver ældgamle og er dermed et let bytte for Mojo Jojo!