Malco Theatre
Portals To Hell: Malco Theatre Jack og Katrina undersøger mærkelige geotermiske kræfter ved et tryllekunstnerteater i Hot Springs, Arkansas. Drejer det sig om en tryllekunst eller noget helt, helt andet?