Savannah Theatre
Portals To Hell: Savannah Theatre Katrina og Jack rejser til Georgia for at se nærmere på Savannah Theatre. Denne historiske bygning har været indhyllet i rygter om overnaturlig aktivitet siden 1800-tallet.