So Much Cheek and So Little Chin
Stan udsættes for en hidkaldelse og kaldes tilbage til New York. Mens Samael sendes ud for at redde ham, hjælper Mefisto et spøgelse med at udføre en opgave, som hun ikke fik gjort, mens hun var i live.