The Antichrist in New York
Da den aspirerende skuespiller Stan, der også er Antikrist, fylder 665 måneder, sendes han til New York for at fuldbyrde sin skæbne som menneskehedens undergang. Men det fører til kaos, da han går til prøveoptagelse for en reklame.