Vred vognmand
Kenneth og Mathias kontakter en mand, der har parkeret i nødsporet for at spise sin frokost. Hvad de ikke ved er, at de snart skal kæmpe med en vred vognmand, og at Kenneth må finde sin indre Jørgen Clevin frem.