Slalom i tæt trafik
Kasper bliver overhalet indenom af en bilist, som kører slalomkørsel i tæt trafik. Kasper må efter bilen og får hurtigt mistanke om, at føreren kan være påvirket, så manden skal narkotestes og bilen ransages.