Klip i kørekortet
Kasper stopper en fartsynder, der får et klip i kørekortet, men som ikke mener, at han har kørt særlig stærkt. I Denver er Vlado sammen med sin amerikanske kollega Collin på en anderledes fartkontrol, der foregår i samarbejde med en flyvemaskine.