Husspektakler i Loudon
Fie rykker ud til en alvorlig melding om husspektakel i Loudon County i USA, hvor både mor og datter er blevet overfaldet. Og det er ikke første gang. Kasper sætter efter en bil med alt for høj fart på Køge Bugt Motorvejen.