The Sacrifice
Piotr, en dybdeborende journalist, der skriver for "Kurier", er på sporet af omfattende finansiel svindel, som snart viser sig at vedrøre ham personlig. På trods af protester fra sine redaktører får Piotr sin artikel bragt.