Dans Pontiac Firebird fra 1967
Dan er forfatter til tegneseriehæfter og har tilbragt mange år i håbet om at kunne få sin Pontiac Firebird til at flyve op af asken. Kan mesterdesigneren Chip Foose levere varen?