Jims Sunbeam Tiger fra 1965
Mekanikerunderviseren Jims dyrebare Sunbeam Tiger har set bedre dage. Kan Chip og ekspertholdet forvandle denne lasede tiger til noget, der virkelig kan drøne af sted?