Spøg-krigen
Pizza Steve og Mester Grog kaster sig ud i en spøg-krig, og Mester Grog ender med at snøre Pizza Steve godt og grundigt. Kun alt for sent går det op ham, at Pizza Steve som en konsekvens vil blive spist.