Tigerspor
Onkel Morfar har brug for sin trofaste Kæmpe Realistiske Flyvende Tiger til at hjælpe et barn, men opdager hun er borte. Nu begiver Onkel Morfar sig ud på en rejse for at finde ud af, hvorfor hun rejste.