U-KO'ed
Alphonse bliver fanget, mens han infiltrerer Little Britain i San Diego, så holdet må gå sammen med deres britiske modstykke, STSF:UK:DDB::, for at redde deres holdkammerat og redde San Diego fra de onde briter.