Den femte skurk
Fugi-Dove inspirerer til en plan om at infiltrere Krystalkongens råd ved at spille skurk. Ninjaerne kommer til hægterne på Twitchys tankstation, men Hounddog McBrag er ikke langt bagude. Fugi-Dove ofrer sig, så ninjaerne kan stikke af.