Sorgens gode sider
Zane, Kai og Dareth får et lift til Ninjago City med en aspirerende sanger ved navn Sally. Da hun tror, at politiet jager hende på grund af en stjålen varevogn, fører hun Hounddog McBrag ud på en vild biljagt gennem ørkenen.