Secrets Of The MS Estonia
Jeremy Wade følger efterforskerne, mens de dykker ned i vraget af færgen, MS Estonia. Dernæst tager sagen om USA's berygtede skyjacker, DB Cooper, en spændende undervandsdrejning.