Shipwreck Ghosts Of Mexico
Jeremy Wade udforsker de mørke hemmeligheder ved et 150 år gammelt skibsvrag ud for den mexicanske kyst. Dernæst afslører Jeremy en kogende flod gemt dybt i hjertet af Amazonas.