Bean på spring
Mr. Bean vil lære at stå på skateboard, men kommer til skade i første forsøg. Imens viser Miss Wince Mrs. Wicket sin nye el-scooter. Bean bliver fortryllet. Han kunne lave vildt seje 'ollies' på den!