Busturen
Bean vil for enhver pris helst undgå frokost med Irmas mor. Han overtaler Mrs. Wicket til at lade ham komme med på bustur til en koncert - men han er nødt til at forklæde sig som ældre pensionist, ellers kommer han ikke med på bussen.