Surprise Birthday
Til skolens velgørenhedsfest beslutter Julia sig for at forlade Paul til fordel for håndværkeren Garry, Kevs forsøg på at få talt tingene igennem med Amanda går i vasken, og Anne mister langt om længe besindelsen.