Catchment Area
Liz får et chok, da hun hjælper Kevin med at klare sig gennem sin skilsmisse. Amanda kæmper mod Meg om trampolinklubben, og Julia overvejer at ty til religion i et forsøg på at få Ivy ind på den rigtige gymnasieskole.