Nudler eller død!
Pigsy og Hr. Tang er på jagt efter ingredienser til det perfekte måltid og bliver taget som gidsler af Spider Queen. Sandy, MK, Mei og Mo tager deres båd ned i kloakkerne for at befri deres venner, før de bliver ingredienser i Spider Queens middag.