Dethcamp
I et forsøg på at få venner tager Toki til Rockaroonie Fantasy Camp, som er en weekendudflugt, hvor man kan møde rockmusikkens største personligheder. Men han deltager som campist, og i stedet for at få nye venner bliver han mobbet af de andre campister.