Dethdinner
Da Dethklok er værter for den vigtigste middag i hele deres karriere, opstår der splid omkring fordelingen af sangskrivningsrettigheder, tagging på sociale medier og en piges gunst. Kan CFO'en tøjle deres stridigheder?