P.R. Klok
Pickles' popularitet øges voldsomt, da han får sin egen pr-agent, hvilket får resten af Dethklok til at danne et rivaliserende pr-firma. Imens har Pickles' pr-kvinde mørke, fremmedartede og religiøse motiver bag sine onde pressemeddelelser.