Dethdoubles
Økonomidirektøren frygter for Dethkloks sikkerhed efter et offentligt våbenuheld/blodbad og hyrer dobbeltgængere af bandet til at vise sig offentligt, mens bandet forbereder sig på en promovering af Duncan Hills Coffee.