Banditten vågner op til moralske tømmermænd på grund af den trekant han om natten deltog i, og Babs vælger at glemme alt om nattens drama. Babs vil nemlig bare gerne nyde den sidste dag i Kongehuset med alt hvad det måtte indebære.