Et gok i kokosnødden/Indkøbsturen
Jabberjaw drømmer om at blive assisterende manager i Magillas butik, og da en kokosnød rammer Magilla i hovedet, bruger hun hans manglende hukommelse til at få sit drømmejob./På en indkøbstur opdager Træf og Vovsefar, at de har glemt at købe bananer.