Top Kat og vennerne stjæler fiskepinde for at sælge dem videre til Jellystones indbyggere, men ingen ved, at fiskepindene er udløbet!/Huckleberry vil gerne tiltrække flere turister til byen, så han hyrer Yogi til at instruere en ny promovideo.