Ready-Like
Issa får brug for moralsk støtte, da hendes nye projekt viser sig at være mere indviklet end ventet. Issa og Kelli presser Molly til at overveje at gå ud med en ny. Senere tager pigerne til Tiffanys babyfest og forsøger at hjælpe til.