Fresh-Like
Issa prøver at give slip på nogle værdsatte souvenirs. På arbejdet forsøger Frieda at hjælpe Issa med at indynde sig hos Joanne. Molly bagtaler en kæphøj bekendt sammen med kollegaerne, og hos psykologen lufter hun sine arbejdsrelaterede frustrationer.