Hella Perspective
Sæsonfinale. I løbet af én central måned må Issa, Molly og Lawrence træffe afgørelser, der får indflydelse på deres arbejds- og privatliv, og de overvejer hver især, om de skal omfavne en ny fremtid eller vende blikket mod fortiden.