Hella Great
Sæsonpremiere. Issa har det vanskeligt oven på sit brud med Lawrence og står over for vanskeligheder med en ny arbejdsopgave. Molly tvivler på sit værd på arbejdet, og Lawrence tilpasser sig sin nye boligsituation.