There Are Some Women...
Eric er medtaget af konsekvenserne af Felim-miseren og overvejer sit næste træk – hvilket får ham om bord på et fly til New York. Harper høster fortsat frugterne af at have fået Bloom i hus og kommer tættere på Danny.