The Giant Squid
Harpers beslutning om at gå efter Bloom frem for Felim afslører større problemer. Yasmin foreslår sig selv til en ny jobmulighed, da hendes fraværende far, Charles, dukker op. Roberts bejlen til Nicole når nye højder.