Keep on Truck'n
Mens Ben kommer tættere på Julie, er Rachel utilfreds med Darrens pludselige tilbud om at lade hende og Edie designe et hotel. Cam og Ben prøver at betale lånet fra Rene af ved at dele smagsprøver ud, men forlader jobbet før tid.