Good Vintage
Selvom Kaplan har skudt penge i virksomheden, har Ben og Cam svært ved at leve op til Hidemis krav, indtil en attraktiv detailhandlende ved navn Julie hjælper dem. Rene får gode råd om en mulig slåskamp, og Rachel møder Darrens mor.